~Final Exam~

Assalamualaikum

Dalam kesibukan(sibuk la sangat kansss~) dok study untuk last paper tomorrow 21/11/2012 iaitu Microeconomic.. sempat lagi aku menziarah blog aku yang telah lama terkubur di dalam dunia maya ni.. Minggu ni minggu final exam untuk semua student Ptss a.k.a Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin~.so semua pakat serabut goyang kepala study.. untuk semester ni aku ada  2 subjek je untuk jawab final daripada 7 subjek.. paper Office Administration 1 telah selamat dijawab pada hari ahad bersamaan 18/11/2012 kemarin.. even cuma 2 paper rasanya seperti bara yang membakar di setiap sel-sel otak ni..

Untuk esok microeconomic subjek yang agak membebankan kepala otak sebab diikatkan dengan dunia pengiraan, graf, dan seanteronyaa.... tapi tak seteruk add math dan seangkatan dengannya.. "masalah aku sekarang ni adalah aku masih tak sedar-sedar lagi tentang esok~hahahaha^ ok masih mampu ketawa sedangkan rakan lain semua sedang peningkan kepala dengan subjek ini. semalam overnight disebabkan subjek ni lagi.. hopefully masuk apa yang aku study laa wehh.. jangan kua benda lain sudah~tak sanggup lagi aku..lallaaallaaa... ~(Awie sekejap) ~ aku rasa otak aku ni dah macam gunug berapi yang nak tunggu masa meletup.. bukan meletup mengeluarkan lava yang baik.. tapi lava yang tidak baik.. adooyyy..hanya tuhan mengetahu rasa gerimis mengundang aku saat ini.. tambah-tambah dengan cuaca yang sedang kehujanan saat ini..memang la terbantut sel-sel otak aku nak study.. 




apapun apa yang telah aku.. dan yang kawan-kawan aku study masuk untuk esok.. Dengan sejuta harapan.. semuanya akan melekat dalam kepala otak umpama gam gajah yang ditambah dengan double triple tape.. aminn.. Untuk aku dan kawan-kawan yang lain.. perjuangan terakhir esok haruslah dilakuakn dengan sebaik mungkin.. last study malam ni dan tak lupa minta doa banyak-banyak keh..^^.. yang penting Allah tahu usaha hambanya  dan hopefully we can get a good pointer  for this sem nanti~^^

~bak kata Pierre~ Love Allah love Muhammad~

gambar yang tiada kena mengena nak publish sekali ^^




Tiada ulasan: