~Sakit Tekak~



Assalamualaikum..

Memandangkan cuaca sekarang ni tak menentu.. sekejap hujan...sekejap panas.. so keadaan aku pon jadi tak menentu..
ternyata kesakitan badan aku melarat hingga ke sakit tekak... nak makan pon rasa tak lalu ja walaupon kuantiti yang aku makan tu memang mampu mengenyangkan aku untuk sehari semalam..

lagi bertambah baik bila aku tetap amalkan dengan minum ais pada setiap hari..heehee^^
tambah tadi aku makan tomyam dengan pertambahan cili hijau yang banyak lagilah tekak aku sakit....
ermm apa nak buat ni..semalam dah minum air asam tapi tak membawa apa-apa perubahan pon.. memang aku terasa macam erggg!! sometime rasa cam ada benda dok menggerudi je,,serius aku rasa bebai sangat!!
rasa nak je aku korek tekat ni pastu cari apa yang mengganggu laluan terowong sempit tu! tapi dah tentu la tak boleh..hummpp :"<..



Tiada ulasan: