I need To Change..

Assalamualaikum........




Pejam..celik..pejam celik..dah masuk bulan 10.. ermm..cepat nye masa berlalu.. tak sedar pon.. aku terasa cam baru dok kat sekolah time form 6 lagi... yela sejak masuk poli ni..bz je.. dengan assigment..kelas petang.. pastu tak mix engan perjumpaan tergempar lagi..kadang-kadang sampai hari pon aku terlupa..hii..

and memandangkan dah bulan 10...
that's mean time untuk final exam aku makin hampir..  arr!!
camne ni..cepat nye nak habis dah semester 1....

final exam nanti aku ada 2 daripada 7 subjek  yang masuk final pada bulan 11.. ermm maybe ada yang akan cakap 'seronok la'' tak payah study bebanyak..''

haa!!!yela tu.. pusshhh hinggap kat muka..^^ ..walaupon 2 subjek tapi subjek tu bukan subjek yang senang macam makan kacang kuda yang tak perlu kupas kulit then masuk mulut terus..,

bulan 10:

- kena hantar proposal untuk mini project office suite before 24/10
- final test untuk subjek agama 30/10
-final test untuk communicative english
-test polibridged
-masa untuk revise dan study balik chapter untuk microeconomic and office admin untuk final bulan 11 nanti..




*but sekarang aku asyik dok jadi playfull girl lagi..heehee.. kena berubah lepas ni walaupon rasa cam agak kelambatan.. !! I know it's not easy to change.. but I must be strong!! yeaahh! you can do dija..  dapatkan apa yang selama ni aku nak! aku nak jadi seorang gadis yang berjaya! biar apa orang nak cakap kalau aku berubah dengan tiba-tiba.. ignore about them! and stop to be a lazy girl dearss**
don't waste your time^^
hopefully cukup masa untuk semua ni.. *wish me luck bebeyh...

Tiada ulasan: