~Minggu Bz~

Assalamualaikum semua..^^

Dah berminggu- minggu juga rasanya aku tak mengintai kat blog ni~(cehhwaahh ayat~)..
sejak dah nak habis semester ni.. jadual asyik full je.. sampai  timetable nak sleep pon not enough...~ tak sabar rasanya nak balik raya haji nex week.. even cuti cuma 3 hari je kot~ hurrmm.. .
( look!! belum apa-apa dah fikir raya).. since minggu lepas aku banyak assigment, lab work, quiz, test, nak kena buat.. tertekan juga rasa~ tapi lumrah hidup la kan..hidup sebagai student tak pernah terlepas dengan semua tu^^

even dalam banyak hari aku menekankan diri dengan tugasan..ada jugak part aku pergi enjoy..huuhuu..

rabu lepas pergi 'Seminar Super Student" selama dua hari..
sabtu lepas pergi Jitra Mall.. 1/2 jam je dari poli aku.. act.. niat sebenar nak tengok "aku terima Nikahnya.. tapi cerita tu tak show kat cinema tu.. tapi dah alang-alang pergi..kami tengok 'Hantu Kapchai"... serius best sangat citer tu.. full story dengan lawak je.. rasa tak rugi juga beli tiket tu..@@..

Then ahad tu, aku dengan roomate aku buat buufday girl kononya niat sebenar nak makan chocolate cake~~hehe..untuk kami-kami ja... buat kenduri kecik-kecik..hahaha.. dek kerana tiada sponsor~ ciihh!

 malam super student..




 see.."paid" ok~~ bukan free..~~hoo kepoyosan**



 partner time game "clean shoes""




Time pergi Jitra Mall~



poster pon jadi laaa~~

nak promote jap^^


  teman mak cik ni cari novel.. 'kaki novel dia ni" 
not like me.. aku kaki drama^^hahah..



~beli barang keperluan untuk bilik dulu~



cari aksesori... 


satu set dengan kedai^^ hee..ada jodoh x*nonsense*





ok bear tu menjadi milik aku juga~huuhh.. 
nama dia ''Mucit""
p/s: sory gambar tak clear~



 lampu disko kami~ idea; rooomate aku punya..



'Say''Hapy BESDAY""


sedappp""nyummyy~


Hei 'Mucit POn nak pose jugak""


that all for today"" 
p/s:continue dengan report and assigment...daaa....

Tiada ulasan: