'pocoyopyoyoyo'..

Assalamualaikum..
Lama menyepi jugak kali ni..hii..^^_
arr ni la saat walaupon dah tengah malam baru nak update entry baru..so nak berkarang panjang-panjang..ingatkan semalam je..tapi memandangkan harini ada test mid-term..postpone dulu bub nak sambung study..hii..

start ahad minggu lepas sampai la hujung minggu ni.. timetable pack sangat~.. memang minggu ni tak cukup rest sangat... start kelas dengan kuliah..sampai petang..malam sibuk dengan assigment.. lepas tu ada ceramah lagi.. attoyyy! ! ni esok sepatutnya cuti minggu...tapi kamsis(asrama poli) buat aktiviti pula.. baru ingat nak rehat panjang.. nak merungut pon tak boleh sangat.. sebab dah memang dikira aktiviti kewajiban la ..huuhh.. so sesapa membe yang text @ kol aku tu..yang aku xreply maaf la banyak2 k.. sejak 3 4 menjak ni..sejak status dah bertukar..aku memang jarang layan phone sangat dah..**=..ok tak perlu gtaw pon..=='

harini entah dikira hari unluck aku.. tadi ada test mid-term micro..hurrmm..semalam study sampai overnight..walaupon diselang-seli tidur sekejap..tapi apa yang aku jawab tadi?ermm..aku rasa aku dah boleh tahu result aku.. rasa nak nangis bebai ja tadi..kecewa sangat..tapi benda dah lepas kan..so final exam kena study betul-betul dan aku kena teliti lagi untuk make sure aku boleh jawab soalan akan datang.. 

Actually..aku nak postpone je test tu..tapi ermm ntahla..hati suruh buat je tadi.. 
time jawab tu..huuh..Allah je tahu apa aku rasa.. tambah dengan keadaan fizikal aku pula yang macam sekarang ni..memang semua tak kena..

kemarin aku ada game badminton.. beregu..dengan membe aku alia..kami diharus menjadi wakil dssIB untuk perempuan..gipon bidan terjun je pon..hikhikk..nak dijadikan cerita.. maybe silap aku tak warmup dulu..tu yang badan, sendi semua sakit sangat.. anggota belah kiri memang tak kuat sangat dah.. yela.. aku kidal.. lepas tu semua benda aku depends  kat left hand except makan n something else.. tapi right hand memang banyak rest sangat...petang tu.. first kami fight dengan budak satu sem sekali.. menang 2-1..  

malam pulak fight dengan sem 5..  time tu aku dengan alia memang nervous sangat.. 

bayangkan.. kami dua orang je..tanpa membawa mana-mana penyokong sebab penyokong semua sibuk study untuk test ekonomi harini... majoriti time lawan tu penyokong akak-akak tu ramai kot.. dalam dewan tu..dah macam duduk kat stadium bola,, gimit sangat..dalam hati time tu.. memang tak rasa nak menang pon..tapi try buat yang terbaik juga..sambil tengok style akak2 tu memang boleh buat gerun.. muka serius je... n depa ada taktik tersendiri..

dengan izin Allah malam semalam kami dapat kalahkan group akak tu.. and isnin depan fight dengan sem 6 pulak untuk tentukan sapa masuk final.. dalam hati memang nak sangat.. tapi dengan usaha isnin ni dan tawakal kita berserah jela..^^..

hopefully kesakitan lutut aku dengan lengan aku ok sebelum isnin ni.. yang lutut semalam sebab terjatuh time fight tu..bengkak jugak la sampai sekarang..nak tunduk ambik barang pon gagah juga la...bila nak solat ja..memang rasa pedih sangat.. lengan memang lenguh nak buat kerja.. nak angkat pon terpaksa juga..nak tulis ..adooyy..ni sebab  dah lama tak main.. abes jadi krem camni laa..huu..nasibb aku la..^^'..so pity..

ok la..nanti aku sambung lagi.. nak tido.. penatnyeeee..happy midnight..hih..daaaa...

Tiada ulasan: