JUmpa My idol

Assalamualaikum.

walaupon dah midnight ..and esok kelas start pukul 8 pagi..tapi dengan semangat gembira danexcited yang tak habis-habis ni aku tetap teruja juga nak post something pasal best moment   siang tadi... heehee.. walaupon hari ni sepatutnya cuti untuk warga ptss.. sebab weekend.. ramai yang balik rumah.. outing la... ada yang pergi lepas tension.. tapi aku dengan semangatnya bangun awal pagi.. tambah dengan hujan lebat yang turun sambil meniup angin sejuk umpama tengah berada kat puncak bukit..sambil roomate aku semua khusyuk ja tidoq..aku gagahkan diri juga nak pergi dengar motivasi kerjaya harini..

heehhee..

kenapa aku excited sangat ??

haaa..sebab penceramah tu bukan calang-calang orang.. and sapa tak excited bila ada peluang besar nak jumpa idol dia.. selama ni dok dengar suara  kat channel radio je..nak tengok depan memang tak ada peluang pon... so bila dah ada peluang camni takkan nak lepas kot...hihihi...

nak taw sapa tetamu jemputan yang merangkap motivasi kami yang bukan calang-calang orang tu. ..?

certeka..heee.. salah sorang a best motivator kat negara ni.. Prof.Madya  HJ.Md Izuddin Hj.Ali.. ataupon terkenal dengan nama Prof.Izzi..dan kalau tak kenal juga... tagline dia yang ''Renung-renungkan dan selamat beramal""..hahh? taw xlg..kalau tak kenal juga.. try2 la kenal... rugi sapa yang tak kenal.. beliau ni salah sorang my idol untuk aku improved lagi keyakinan diri aku..
cara penyampaian beliau sempoi ja.. atleast dengar pon tak rasa mengantuk atau stress.. 
ternyata depan-depan muka dia lagi hensem kot..hahahah..eee chumilll taw! gaya dia ala-ala zizan..wahh *_* sambil mata bersinar-sinar..bunyi budak gedik kat situ..';p.. bak kata Prof;..'a.a.k"...huhu..
actually..yang anjur program ni senior sem.6..diploma in tourism.. ataupon dikenali group Charismatical crew..ni kiranya final project depa la.. apapon thankyou sebab adakan event camni..tambah invite penceramah yang best cmni,,


based on the motivation.. banyak tips yang beliau bg.. antaranya..
-cara nak jadi seorang yg lebih confident ..
-cara nak jadi leader yang hebat,....
-tips bila hari first nak pergi interview kerja....
-tips motivasi diri
-syarat asas kerjaya di era globalisasi
-ciri-ciri yang diperlukan di dunia luar..
-etc....kalau nak tulis memang bnyak page...
"nanti aku rajin aku tulis antara tips-tips tu''..


saja nak promote**hihih..


before start..kami nak pose dulu..huhu..


 salah seorg org penting kat perlis...
Tuan Jafperi Bin Othman tengah bagi ucapan semangat....

time perasmian..

cenderamata untuk Yb sebelum berpisah...

tengah usya ite la tu..hahha..Perahsantan sat nohh**

*gimik semata-mata...*lallalaa..


bersama Charismatical crew>*<



..huhuhu...thankyou prof sebab sudi bergambar dengan cek..hihi..
xmo jeles-jeles meh..hihi...^.^

Tiada ulasan: