Accept this..





Memang betul kan..sekuat mana perempuan tu cuba tahan perasaan kecewa dia.. hati dia tetap akan runtuh juga bila orang yang dia sayang sekelip mata sudah lupakan dia..hati perempuan susah diduga? errmm.. memang pon,, sampaikan aku pon tak faham kadang-kadang..bila nak lupa je..mesti ada benda yang akan buat aku ingat balik...

ergg..maybe first-first memang macam ni la kan..to forget about the first love..it's very hard..yeahh..

for u my capital A.F..first..aku nak minta maaf la..bub buat drama teruk time kita jumpa tu..sory sangat la sebab tuduh ang macam-macam.. sory sebab aku belah macam tu je..sory  aku tak da niat nak buat camtu pon.. hati tengah marah..apa pon tak boleh kontrol..untuk ang..kita dah tak ada apa lagi kanss..errmm..why can happened like that? ni semua salah aku..ok la aku akan terima apa ang cakap tu..even susah.. sory la bub aku tak dapat layan macamne ang nak...aku terima apa ang cakap,tau..

aku rasa.. aku je yang dok try faham ang..but ang.. hermm..entahlah..aku tak salahkan ang pon..dah memang takdir macam ni.. nak buat camne lagi..terima jela,, 

hurrmmm..
until now i'm still remember what u say.. everything..even a three words....now..aku dah tak nak harap apa-apa lagi,,, aku cuma harap Allah boleh bantu aku untuk aku teruskan hari-hari aku lepas ni dengan lebih enjoyed.. mungkin ada hikmah semua ni..aku sedar..terima kasih sangat-sangat sebab dalam tempoh perkenalan kita ang bagi aku happy..walaupon hidup kita selalu macam kucing dengan tikus..rajin berantamm...terima kasih juga sebab selalu belikan aku gula kapas...
terima kasih juga sebab bagi aku harapan walaupon sekejap..aku suka harapan tu..thanks a lot wehh...thanks for everything.. ^^= 
memang bukan takdir kita bersama.. takdir ang memang dengan orang lain.. aku tak layak untuk ada kat hati ang.. 
aku tak kan halang ang lagi..sory kalau selama ni aku ada paksa ang,, buat ang sakit hati..aku harap hidup ang lepas ni lebih bahagia..dibandingkan dengan sekarang.. terima kasih juga sebab sabar dengan perangai aku selama ni.... maybe ang da jumpa pegganti aku kanss..it's good news for me if it was right..i will pray for your happiness.. i'm sure the girl can make u happy..  

thank u sebab sudi singgah dalam hidup aku walaupon sekejp. hurrmm..our story stop at here.... bye.:")

Tiada ulasan: